/assets/header_afb_2017/slider2_2017.jpg,/assets/header_afb_2017/slider1_2017.jpg,/assets/header_afb_2017/slider4_2017.jpg,De eisen zijn transparant en vastgelegd in een richtlijn,Een onafhankelijk college bewaakt de inhoud van de richtlijn,VGO-bedrijven worden jaarlijks getoetst op de financiŽle kernwaarde,,,,,,,/assets/header_afb_2017/slider5_2017.jpg,/assets/header_afb_2017/slider1_2017.jpg,/assets/header_afb_2017/slider2_2017.jpg,Ook tijdens de uitvoering van projecten komen VGO-bedrijven de afspraken na,De disciplines geven duidelijkheid welke werkgebieden VGO-bedrijven beheersen,Onafhankelijk en objectieve toetsing,,,,,,

Opdrachtgevers waarderen VGO-bedrijven gemiddeld met een 7

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid is een goede indicator voor de kwaliteit van dienstverlenging van een bedrijf. VGO-bedrijven worden hoog gewaardeerd door hun opdrachtgevers.

 

De klanttevredenheid wordt gemeten door KIWA bij tien willekeurig benaderde opdrachtgevers, behorende tot de 25 grootste opdrachtgevers. De totale klanttevredenheid dient groter te zijn dan 3,5 op een schaal van nul tot vijf. Een rapportcijfer 7 dus!